منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


هُلزکِن در جواب گِرونهارت: "او با دهانش حرف می زند و من با مشت هایم"

نیکی هُلزکن: "درباره ویدئویی که تیم رقیب منتشر کرده اند باید بگویم که من خیلی مشغله داشتم و آن را ندیدم البته دوران اینجور کارها تمام شده است.من هر روز دوبار تمرین می کردم.دوشنبه و سه شنبه هفته منتهی به مسابقات نیز تمرین سبک سایه زدن بوکس را انجام دادم و البته استراحت کافی هم کرده ام.از شهر من هِلموند هم حدود 250 نفر از دوستانم خواهند آمد ولی مردم بسیاری خواهند آمد که من شخصاً آنها را نمی شناسم،ولی برای حمایت از من خواهند آمد.مبارزه در آمستردام دغدغه ذهنی برای نیست و مشکلی با آن ندارم.من قبلاً بارها در آنجا مبارزه کرده ام و دوستان بسیاری در بین تماشاگران خواهم داشت".

سوال:درباره جو حاکم بر سالن برگزاری بگو!

نیکی هُلزکِن: "وقتی من به سالن بروم خیلی پر سر و صدا خواهد بود.مردم آمستردام خیلی پر سرو صدا هستند،حتی بهترین مردم در هلند هستند".

تیم گلوری: مورثل گرونهارت حریف نیکی هُلزکن خواهد بود که خودش نیز ساکن آمستردام است.آنها یک بار در سال 2010 با هم مبارزه کردند که در نهایت پس از برگزاری راند اضافه داوران رأی به پیروزی هُلزکن دادند که باعث خشم گرونهارت شد.هُلزکن در مصاحبه قبل از مبارزه گفت که می خواهد در این مبارزه سر نیکی هلزکن را ببُرد.

نیکی هُلزکن: "من (مصاحبه را) ندیدم.ولی درباره اش شنیدم.من اینجور ویدئوها از طرف حریفانم را نگاه نمی کنم.فکر می کنم او با من مشکلی دارد ولی من با او مشکلی ندارم.او با دهانش حرف می زند و من با دستانم حرفم را می زنم.چه کسی برنده می شود؟خواهیم دید.من به دنبال پیروزی هستم.فکر می کنم مبارزه جالب و سختی خواهد بود.من مانند همیشه خیلی سخت تمرین کرده ام.این مبارزه برایم یک مبارزه جالب است.صادقانه بگویم به دنبال این نیستم که ببینم حریفم کیست!مبارزه مبارزه است و حریف فقط یک حریف برای من است.من حرفه ای هستم".

منبع : سایت رسمی GLORY


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: K1ckboxingNews تاريخ: جمعه 13 آذر 1394برچسب:مصاحبه,نیکی هلزکن,GLORY,GLORY 26,آمستردام,هلند,2015, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار مسابقات K-1 و GLORY

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to k-1.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com